Thumbnail Image 1

Citroen BL 11 (okres produkcji 1934-1957)

Pierwsze seryjnie produkowane auto z przednim napędem. Po zajęciu Francji podczas II Wojny Światowej większość wyprodukowanych egzemplarzy trafiła na front i chętnie była użytkowana przez niemieckie siły. Auto dzięki dobremu rozkładowi masy i komforcie jazdy na dobrym poziomie zyskało wielu zwolenników. Po Wojnie w Polsce wiele tych pojazdów znalazło „angaż” w służbie MO, UB oraz taksówki.

Thumbnail Image 1

Ford T (okres produkcji 1908-1927)

Pierwszy produkowany seryjnie, lecz nie pierwszy produkowany na taśmie montażowej pojazd. Model T wyprodukowany został łącznie w ponad 15 mln egzemplarzy. Był prosty w budowie co gwarantowało łatwość ewentualnej naprawy. Po I Wojnie Światowej był montowany także w Polsce. Ford T dostępny był w wielu wariantach nadwozia (które posiadamy w naszej ofercie), przy zachowaniu tej samej bazy auta, co również przyczyniło się do jego sukcesu. Wyjątkiem było rozwinięcie konstrukcji do modelu TT – ciężarówki, która miała większy rozstaw osi ( lecz początkowo Ford próbował stworzyć furgonetki przy zachowaniu tego samego rozstawu osi co w wariantach osobowych. Prezentowany tu pojazd jest właśnie tego przykładem). Nasz egzemplarz jest jednym z dwóch w Polsce Fordów ze starszym typem chłodnicy (mosiężnym) oraz prawdopodobnie drugą z najstarszych ciężarówek w Polsce.

Thumbnail Image 1

Citroen BL 11 (okres produkcji 1934-1957)

Pierwsze seryjnie produkowane auto z przednim napędem. Po zajęciu Francji podczas II Wojny Światowej większość wyprodukowanych egzemplarzy trafiła na front i chętnie była użytkowana przez niemieckie siły. Auto dzięki dobremu rozkładowi masy i komforcie jazdy na dobrym poziomie zyskało wielu zwolenników. Po Wojnie w Polsce wiele tych pojazdów znalazło „angaż” w służbie MO, UB oraz taksówki.

Thumbnail Image 1

Citroen BL 11 (okres produkcji 1934-1957)

Pierwsze seryjnie produkowane auto z przednim napędem. Po zajęciu Francji podczas II Wojny Światowej większość wyprodukowanych egzemplarzy trafiła na front i chętnie była użytkowana przez niemieckie siły. Auto dzięki dobremu rozkładowi masy i komforcie jazdy na dobrym poziomie zyskało wielu zwolenników. Po Wojnie w Polsce wiele tych pojazdów znalazło „angaż” w służbie MO, UB oraz taksówki.