Pierwszy produkowany seryjnie, lecz nie pierwszy produkowany na taśmie montażowej pojazd. Model T wyprodukowany został łącznie w ponad 15 mln egzemplarzy. Był prosty w budowie co gwarantowało łatwość ewentualnej naprawy. Po I Wojnie Światowej był montowany także w Polsce. Ford T dostępny był w wielu wariantach nadwozia (które posiadamy w naszej ofercie), przy zachowaniu tej samej bazy auta, co również przyczyniło się do jego sukcesu. Wyjątkiem było rozwinięcie konstrukcji do modelu TT – ciężarówki, która miała większy rozstaw osi (lecz początkowo Ford próbował stworzyć furgonetki przy zachowaniu tego samego rozstawu osi co w wariantach osobowych. Prezentowany tu pojazd jest właśnie tego przykładem). Nasz egzemplarz jest jednym z dwóch w Polsce Fordów ze starszym typem chłodnicy(mosiężnym) oraz prawdopodobnie drugą z najstarszych ciężarówek w Polsce.
Pierwszy produkowany seryjnie, lecz nie pierwszy produkowany na taśmie montażowej pojazd. Model T wyprodukowany został łącznie w ponad 15 mln egzemplarzy. Był prosty w budowie co gwarantowało łatwość ewentualnej naprawy. Po I Wojnie Światowej był montowany także w Polsce. Ford T dostępny był w wielu wariantach nadwozia (które posiadamy w naszej ofercie), przy zachowaniu tej samej bazy auta, co również przyczyniło się do jego sukcesu. Wyjątkiem było rozwinięcie konstrukcji do modelu TT – ciężarówki, która miała większy rozstaw osi ( lecz początkowo Ford próbował stworzyć furgonetki przy zachowaniu tego samego rozstawu osi co w wariantach osobowych. Prezentowany tu pojazd jest właśnie tego przykładem). Nasz egzemplarz jest jednym z dwóch w Polsce Fordów ze starszym typem chłodnicy ( mosiężnym) oraz prawdopodobnie drugą z najstarszych ciężarówek w Polsce.
Pierwszy produkowany seryjnie, lecz nie pierwszy produkowany na taśmie montażowej pojazd. Model T wyprodukowany został łącznie w ponad 15 mln egzemplarzy. Był prosty w budowie co gwarantowało łatwość ewentualnej naprawy. Po I Wojnie Światowej był montowany także w Polsce. Ford T dostępny był w wielu wariantach nadwozia (które posiadamy w naszej ofercie), przy zachowaniu tej samej bazy auta, co również przyczyniło się do jego sukcesu. Wyjątkiem było rozwinięcie konstrukcji do modelu TT – ciężarówki, która miała większy rozstaw osi (lecz początkowo Ford próbował stworzyć furgonetki przy zachowaniu tego samego rozstawu osi co w wariantach osobowych). W latach 20’ XX wieku statystycznie co drugie auto na światowych ulicach było Fordem T. Podczas okresu międzywojennego na Fordy T obowiązywała osobna kategoria prawa jazdy poprzez charakterystykę prowadzenia pojazdu. Nasz egzemplarz jest jednym z dwóch w Polsce Fordów ze starszym typem chłodnicy (mosiężnym).
Pierwszy produkowany seryjnie, lecz nie pierwszy produkowany na taśmie montażowej pojazd. Model T wyprodukowany został łącznie w ponad 15 mln egzemplarzy. Był prosty w budowie co gwarantowało łatwość ewentualnej naprawy. Po I Wojnie Światowej był montowany także w Polsce. Ford T dostępny był w wielu wariantach nadwozia (które posiadamy w naszej ofercie), przy zachowaniu tej samej bazy auta, co również przyczyniło się do jego sukcesu. Wyjątkiem było rozwinięcie konstrukcji do modelu TT – ciężarówki, która miała większy rozstaw osi (lecz początkowo Ford próbował stworzyć furgonetki przy zachowaniu tego samego rozstawu osi co w wariantach osobowych). W latach 20’ XX wieku statystycznie co drugie auto na światowych ulicach było Fordem T. Podczas okresu międzywojennego na Fordy T obowiązywała osobna kategoria prawa jazdy poprzez charakterystykę prowadzenia pojazdu. Nasz egzemplarz jest jednym z dwóch w Polsce Fordów ze starszym typem chłodnicy (mosiężnym).